‍ ‍ ‍ #بیمه_عمر 

#بیمه_نامه_چترا 


📌

سایر مزایایی که می توان در این بیمه‌نامه نام برد:



💠وام: بیمه‌گذار می‌تواند پس از پرداخت حداقل ۲ سال تمام حق بیمه، بدون نیاز به ضامن و اخذ وثیقه با حداقل کارمزد، در کوتاهترین زمان ممکن تا ۹۰% ارزش بازخریدی بیمه‌نامه خود را درخواست وام نماید.


💠مشارکت در منافع : بیمه‌گذار علاوه بر دریافت سود علی الحساب تضمین شده، در بیش از ۸۵% منافع مازاد حاصل از سرمایه‌گذاری بیمه البرز، از محل اندوخته‌های بیمه‌نامه، مشارکت دارد.


💠تغییر در اندوخته : پس از گذشت یک سال از پرداخت حق بیمه و تشکیل اندوخته، بیمه‌گذار می‌تواند قسمتی از اندوخته خود را برداشت نماید و یا در صورت تمایل مبالغی را به صورت یکجا جهت افزایش اندوخته به حساب بیمه‌نامه واریز نماید.


💠مستمری : بیمه‌گذار و یا بیمه شده می‌تواند در پایان مدت بیمه‌نامه، تمام و یا قسمتی از سرمایه پایان دوره را به صورت مستمری دریافت نماید.


💠حفظ ارزش پول : به منظور حفظ ارزش سرمایه بیمه‌نامه در طول مدت زمان، بیمه‌گذار می‌تواند در ابتدای هر سال بیمه‌ای، حق بیمه و سرمایه‌ پوشش‌های تکمیلی بیمه‌نامه خود را افزایش و یا حتی کاهش دهد.


💠تغییر در شرایط بیمه نامه: بیمه‌گذار می‌تواند شرایط بیمه‌نامه خود را از قبیل، میزان حق بیمه سرمایه بیمه‌نامه، انواع پوشش‌ها، ذینفع‌های بیمه‌نامه و درصد سهم آنها را تغییر دهد.


💠سپرده‌گذاری اولیه: بیمه‌گذار می‌تواند مبالغی مازاد بر حق بیمه پرداختی را به صورت یکجا سپرده‌گذاری کرده و از سود تضمینی و سود مشارکت در منافع بهره‌مند گردد.


💠بازخرید بیمه‌نامه : بیمه‌گذار می‌تواند قبل از تاریخ انقضاء، بیمه‌نامه خود را مشروط بر آنکه ۶ ماه از پرداخت حق بیمه سپری شده باشد، بازخرید نماید.


💠مدت بیمه‌نامه : مدت بیمه‌نامه می‌تواند از ۵ سال تا ۳۰سال تعیین گردد.

عدم وجود محدودیت سنی (از بدو تولد تا سن ۷۰ سالگی)


مشاور و تماس :

+989167937560


@Insurance_Alborz1298


تلگرام -اینستاگرام

@Insurance_Alborzmmz


وبلاگ ما را دنبال کنید:


Alborzinsurance.blog.ir


#بیمه_البرز 


#توانگر_ماندگار 




(بیمه عمر  زندگی  سرمایه گذاری)


متخصص بیمه نامه چترا




    بیمه البرز

👇👇👇👇👇



https://t.me/joinchat/AAAAAEDmN4sUUTucCj9-Uw


بیمه البرز توانگر و ماندگار