بیمه زندگی


‍ ‍ #بیمه_عمر 

#بیمه_نامه_چترا 

📝

قبل از خرید بیمه زندگی چه چیزهایی را باید بدانیم ⁉️


1⃣ ابتدا وضعیت مالی و نیازهای بیمه‌ای خود را آنالیز نمایید 

انتخاب درست پوشش‌ها و تعهدات بیمه‌نامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین سبب عدم اطلاعات صحیح و ناآگاهی از شرایط عمومی و خصوصی منجر به پشیمانی بعد از خرید بیمه نامه و یا هنگام دریافت خسارت می‌گردد.

بهترین کار در این زمان مشاوره با یک کارشناس خبره بیمه عمر و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

چرا که او می‌تواند با توجه به شرایط درخواستی، بهترین پوشش‌ها و تعهدات را انتخاب نموده و شما را به سوی یک سرمایه‌گذاری مناسب هدایت نماید.


2⃣ میزان پس‌انداز و طول مدت پرداخت آن را به درستی انتخاب نمایید.

مهمترین ویژگی بیمه‌های زندگی، جمع‌آوری پس‌اندازهای اندک و کوچک شما بوده، که به این پس‌اندازها،سودی به صورت بهره مرکب و روز شمار تعلق می‌گیرد همچنین به صورت همزمان و پس از پرداخت اولین قسط حق بیمه، بیمه شده را تحت پوشش تعهدات بیمه عمر قرار خواهد داد.


 


3⃣ در صورت امکان سعی کنید پرداخت حق بیمه را به صورت سالانه انتخاب نمایید.

به دلیل مشغله زیاد و گرفتاری‌های روزمره، پرداخت‌های ماهانه حق بیمه، ممکن است سهواً فراموش شده که همین امر منجر به کاهش سود مشارکت در منافع بیمه‌ای بیمه‌نامه می‌گردد.


4⃣ پوشش‌های بیمه‌ای خود را به صورت کامل انتخاب نمایید.

انتخاب کامل این پوشش‌ها (فوت به هر علت، فوت به علت حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی و معافیت از پرداخت حق بیمه) بسیار حائز اهمیت است مطلوبترین انتخاب سرمایه پوشش فوت به هر علت در این بیمه‌نامه، بین ۲۵ تا ۲۷ برابر حق بیمه پرداختی سالانه می‌باشد این حالت، بهترین انتخاب هم از نظر اندوخته سرمایه‌گذاری و هم از نظر پوشش بیمه‌ای می‌باشد.


 


5⃣ دیدگاه بلندمدت داشته باشید. 

زمان در این بیمه‌نامه از اهمیت بسزایی برخورداراست. استفاده از مزایای بهینه بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری، اگر بخواهید بیمه‌نامه خود را طی مدت کوتاهی بازخرید نمایید متحمل زیان خواهید شد چرا که با گذشت زمان همین پس‌اندازهای اندک، منجر به دارایی و سرمایه‌های بزرگی خواهد شد. پس قبل از شروع یک سرمایه‌گذاری، مبلغی را انتخاب کنید که بتوانید به‌صورت بلند مدت از عهده پرداخت آن در تاریخ‌های مقرر برآیید.


6⃣ از همین امروز اقدام نمایید .

اقدام، مهمترین گام درجهت موفقیت در تمام زمینه‌هاست. پس برای خرید بیمه‌نامه زندگی از هم اکنون اقدام نمایید.

خرید بیمه زندگی یعنی ورود به دنیای سرمایه‌گذاری و آینده‌سازی، این امر زمانی تحقق می‌یابد که بیمه‌نامه با دیدگاه بلندمدت طی حداقل (۱۰ الی ۳۰ سال) خریداری شده باشد.

خرید بیمه زندگی، یعنی قدرت پذیرش واقعیت‌های زندگی و برنامه‌ریزی جهت مواجهه با آنها

بیمه‌های زندگی دیگر یک کالای لوکس نیست، یک نیاز است. یک ضرورت است......


📌 مشاوره تخصصی بیمه عمر و بازنشستگی


Insurance_Alborzmmz


 مشاور و تماس

+98167937560


@Insurance_Alborz1298

 

تلگرام ، اینستاگرام

Insurance_Alborzmmz


آدرس وبلاگ

Alborzinsurance.blog.ir


#بیمه_البرز 


#توانگر_ماندگار